utorak, 16. prosinca 2014.

dm kao primjer društvene odgovornosti poduzeća


 



 Drogeria dm je osnovana 1973. godine, te je u Karlsruheu otvorena prva prodavaonica. Prva dm prodavaonica u Hrvatskoj otvara se u Zagrebu 9.5.1996. na tržnici u Dubravi.
Danas je dm-drogerie markt zastupljen u 12 europskih zemalja s više od 3.000 prodavaonica i preko 52.000 zaposlenih - od toga u Hrvatskoj radi 1.295 djelatnika.
Pod geslom " Tu sam čovjek tu kupujem"  daju  obećanje koje stavlja čovjeka sa svojom jedinstvenošću u središte svega, bez obzira radi li se o kupcu ili djelatniku. Drogeria dm nudi svakom čovjeku pravu ponudu kako bi naglasio njegovu individualnost. S opširnim asortimanom visoke kvalitete, kompetentnim i ljubaznim savjetovanjem od strane djelatnika dm-a, kao i kroz dobru dostupnost dm živi svoju filozofiju.
 „U dm-u je čovjek uvijek ključan čimbenik poslovanja, bio on kupac ili djelatnik. dm je tvrtka koja svoj uspjeh ne mjeri isključivo rastom prihoda, već prvenstveno kvalitetom odnosa prema ljudima, bilo da su djelatnici ili kupci. Sve to očituje se i u našem poslovanju, stvarnom interesu za ljude, njihove potrebe, radu na oblikovanju sustava školovanja te poticaju svakog djelatnika da vlastitim snagama i doprinosom participira u uspjehu tvrtke.“, Mirko Mrakužić, direktor dm Hrvatska

 Tvrtka dm je prepoznatljiva i ističe se među svojom konkurencijom sa svojim načelima. Ta načela su usredotočena na kupce, zaposlenike i poslovne partnere. Poznato je u široj javnosti kako dm vodi veliku brigu o svojim zaposlenicima. Oni žele omogućiti svim djelatnicima da međusobno uče jedni od drugih, da se ophode jedan prema drugome kao čovjek prema čovjeku, da prihvaćaju individualnost svakog pojedinca, da teže za upoznavanje samog sebe i za daljnji razvoj vlastite osobnosti te za mogućnost poistovjećivanja s postavljenim radnim zadacima. Također je poznato da zaposlenici dm-a imaju zadovoljavajuća primanja, što je također veliki motiv zaposlenicima za daljnji napredak i trud u tvrtki.
Sa svojim partnerima žele održati dugoročnu, pouzdanu i poštenu suradnju kako bi ih prepoznali kao pouzdanog partnera s kojim je moguće ostvarenje njihovih ciljeva.
 Koristeći se svim marketinškim instrumentima, žele se profilirati prema potrošačima kako bi pridobili stalne kupce koji svjesno dolaze kupovati kod njih i čije potrebe oplemenjuju vlastitim proizvodima i uslugama.
 Kao dokaz odličnog poslovanja je  nagrada 2014. godine gdje je dm  dobitnik Indeksa DOP-a u kategoriji Odgovorne politike i prakse upravljanja okolišem u 2014. godini.

Tri su područja uključenosti dm-a kojim se očituju u društvenom odgovornom poslovanju. To su projekti :
1.Jedni za druge
2.Ekološka održivost
3.Zdrav život.
1.Pod krilaticom "jedni za druge zajedno“ pokrenuli su niz humanitarno-edukativnih inicijativa s ciljem davanja svog doprinosa zajednici u kojoj živimo i radimo.
 U sklopu programa babybonus dm se uključio u projekt "Prijatelj djece" i pokrenuo inicijativu "Tu ljubav znači više" kako bi prikupli što više sredstva za vrijedne donacije rodilištima u Republici Hrvatskoj.

 

Projekt "Sve za nju" s ciljem senzibiliziranja javnosti uključili su se u incijativu  kako bi pridonijeli edukaciji o načinima prevencije te sudjelovali u osnivanju i potpori rada, oboljelim ženama vrlo potrebnog, Centra za psihološku pomoć.


Projekt "Djeca sunca" -Edukativno-humanitarnu kampanju Zaštiti se... pokrenuli su s ciljem educiranja šire javnosti o opasnostima zbog nepromišljenog ponašanja na suncu i o pravilnim načinima zaštite od štetnih UV-zraka.

2.U projektu ekološke održivosti dm  želi da nas odgovorno ophođenje prema okolišu prati na svakom koraku. S ciljem uzornog djelovanja u našem okruženju neprestano se bave temom održivog razvoja te su u tu svrhu pokrenuli niz ekoloških inicijativa s ciljem zaštite prirode i širenja snažne ekološke poruke kao zalogom sigurne budućnosti sljedećim naraštajima.
 dm green city project 2014.- Povodom Međunarodne godine obiteljske poljoprivrede dm green city project 2014. posvetio se hrvatskim obiteljskim gospodarstvima i domaćoj ekološkoj proizvodnji.


3.Zdrav duh u zdravom tijelu
S ciljem prevencije i reduciranja mnogih zdravstvenih problema današnjice kao što su pretjerana tjelesna težina, loše prehrambene navike i tjelesna neaktivnost te promicanja temeljnih vrijednosti njihovog poslovanja: wellnessa, ljepote i zdravlja kroz različite oblike svojeg djelovanja potiču rad vrhunskih sportaša i rekreaciju sportaša amatera jer im je želja potaknuti što više osoba bez obzira na dob, spol i zanimanje na zdrav i aktivan život.

 Osmijeh za 5!
Jedan od njihovih temeljnih ciljeva jest doprinijeti zdravlju i dobrobiti svih sugrađana, stoga ih kampanjom „Osmijeh za 5!“ žele dodatno educirati i informirati o važnosti dentalne higijene.

Drogeria dm je uspjela svim ovim projektima uspješno provesti društveno odgovorno poslovanje, te je svojim djelovanje osim ostvarivanja profita, uspješno doprinjela okruženju i društvu u kojem posluje u svim aspektima života. Svojom politikom su se približili svakom kupcu i primjer su jednog izuzetnog poduzeća koje primjenjuje društveno odgovorno poslovanje kao politiku koja nije marketinški trik i manipulacija kupcima već osvješćuju kupce o socijalnim i drugim bitnim vrijednostima. To kupci prepoznaju, te svi imaju korist.

4 komentara:

  1. slazem se, dm je jedna od najosvjestenijih internacionalnih tvrtki, stovise njihov drustvenokoristan rad,čini se, ima intrizično polaziste koje proizlazi iz zelje za poboljšanjem društva što je zaista pohvalno u neoliberalnom kapitalizmu

    OdgovoriIzbriši
  2. Također se slažem, DM je svojim uspješnim poslovanjem, lojalnošću kupcima i prije svega-odnosom prema zaposlenicima odličan primjer izvanrednog poduzeća na kojeg bi se mnoga druga trebala ugledati

    OdgovoriIzbriši
  3. KREDITNO PODUZEĆE ZA FINANCIJSKO PLANIRANJE TREBATE LI FINANCIJSKU POMOĆ? JESTE LI U FINANCIJSKOJ KRIZI ILI SU VAM POTREBNA SREDSTVA ZA POKRETANJE VLASTITOG POSLA? TREBATE LI SREDSTVA KAKO BISTE PODMIRILI DUG ILI ISPLATILI RAČUNE ILI POKRENULI DOBAR BIZNIS? IMATE LI NIZAK KREDITNI REZULTAT I TEŠKO VAM JE DOBITI KAPITALNE USLUGE OD LOKALNIH BANAKA I DRUGIH FINANCIJSKIH INSTITUTA? EVO VAŠE ŠANSE DA DOBIJETE FINANCIJSKE USLUGE OD NAŠE TVRTKE. NUDIMO SLJEDEĆE FINANCIJE POJEDINCIMA- *KOMERCIJALNE FINANCIJE *OSOBNE FINANCIJE *POSLOVNE FINANCIJE *POSLOVNE FINANCIJE *POSLOVNE FINANCIJE I MNOGO VIŠE: ZA VIŠE DETALJA. KONTAKTIRAJTE ME PUTEM. E-MAIL Pošaljite nam e-poštu: smartloanfunds@gmail.com Svi tražitelji gotovine trebali bi nas kontaktirati Whats App +385915608706 .,.;;;;;;;;;;

    OdgovoriIzbriši
  4. CREDIT COMPANY FOR FINANCIAL PLANNING DO YOU NEED FINANCIAL HELP? ARE YOU IN A FINANCIAL CRISIS OR DO YOU NEED FUNDS TO START YOUR OWN BUSINESS? DO YOU NEED FUNDS TO SETTLE YOUR DEBT OR PAY YOUR BILLS OR START A GOOD BUSINESS? DO YOU HAVE A LOW CREDIT SCORE AND IT IS DIFFICULT TO GET CAPITAL SERVICES FROM LOCAL BANKS AND OTHER FINANCIAL INSTITUTIONS? HERE IS YOUR CHANCE TO GET FINANCIAL SERVICES FROM OUR COMPANY. WE OFFER THE FOLLOWING FINANCE TO INDIVIDUALS- *COMMERCIAL FINANCE *PERSONAL FINANCE *BUSINESS FINANCE *BUSINESS FINANCE *BUSINESS FINANCE AND MUCH MORE: FOR MORE DETAILS. CONTACT ME VIA. EMAIL Email us: smartloanfunds@gmail.com All cash seekers should contact us Whats App +385915608706 ,,,.

    OdgovoriIzbriši